Sunday 1 January 2012

Tahun Baru Tahun yang Sibuk

assalamualaikum =) sihat ? sempena tahun baru ini saya ingin mengucapkan selamat tahun baru 2012 (harap x terlambat) . tahun ni memang sibuk , dengan PMR dan sebagainya , saya harap tahun ini lebih baik dari sebelumnya , bersedia dari awal untuk PMR , itu yang diucapkan oleh mak ngah saya julia hishar dan mak tam saya jamaliah hishar . saya akan berusaha bersungguh-sungguh ,, bermula tahun ini , minggu ini , hari ini , jam ini , saat ini dan detik ini saya akan cuba memperbaiki kelemahan diri , saya berharap saya dapat bersedia lebih awal untuk menghadapi PMR ,, 6A2B target ku . tapi ,, imposibble is nothing right ? saya harap 8A boleh saya kecapi , setakat ini keputusan peperiksaan akhir tahun ialah 3A3B2C (teruk kan ?) kepada aidil hishar buat betul2 untuk form 4 yea =) , tidak lupa juga diucapkan kepada rakan karib ku yang banyak menolong memberikan kata2 perangsang iaitu muhammad fakhrullah , nur natasya dan chian yang hui semoga korang gembira pada tahun ini , sekian itu sahaja dari saya , sekian .. "we are one republic"

No comments:

Post a Comment