Friday 30 December 2011

Aidil Hishar (pak su)

Ini ialah Mohammad Aidil bin Hishar @ Azhar . Dia ialah Pak Su saya .. Umur dia 16 tahun(form 4) . Dia seorang yang periang dan kelakar . Dia ialah saudara yang paling rapat dengan saya . Dia meminati pasukan Chelsea dan saya pula Barcelona , kami selalu berdebat tantang kelebihan pasukan yang kami sokong . Tetapi Barcelona tetap no 1 !! Kami banyak menghabiskan waktu ketika berada di kampung di Felda Pemanis , Segamat . Sekali sekala dia akan datang kerumah saya .. Banyak perkara kurang masuk akal yang kami lakukan pada waktu kecil . Dia pun faham pemikiran saya yang sangat ''kreatif'' . kami juga selalu bersama ketika berjalan-jalan . Suatu ikatan persaudaraan yang rapat , saya mahu mengekalkannya sehingga akhir hayat , dia lah inspirasi saya ,, banyak mendorong saya ,, seperti memberi dorongan untuk PMR . Dia memimjamkan buku rujukanya (terima kasih PAK SU) Itu saja cerita tentang pak su saya ,, kalau nak cerita semuanya ,, panjang sangat ,, kalau nak tahu juga , jumpalah kami .. sekian terima kasih xD 'we are one rebuplic'

No comments:

Post a Comment